מאמרים

כמה מרוויח מנעולן

מאיגוד המנעולנים הגדול בחיפה והסביבה, ריכזנו רשימה של כל מה שצריך לדעת בכדי להתחיל את קריירת המנעולנות. בעמוד זה תוכלו לגלות הכל על הכישורים הנדרשים, כמה זמן לוקח להיות מנעולן ומה עלויות ההקמה.

מנעולן שמקים עסק משלו בחיפה לא יכול לקבל את הזמן או את המשאבים למשוך לקוחות מסחריים

או שהוא יכול לבחור להיות קבלן משנה מרכזי לשירותים שימצא עבודה באמצעות צד שלישי. באופן דומה, מנעולן מקצועי המתמקד אך ורק באבטחה בבית, מערכות אבטחה ושירותי אבטחה אחרים יכול לנהל חיים נוחים, אך ברור שאינו יכול לגשת למגוון השירותים המלא שמציעים שירותי המנעולנים בחיפה. כל הכלים שאתה צריך כמנעולן נמצאים בדף כלי שירות המפתח שלנו. מחפש פערי שוק – האם זה יכול להיות בגלל היעדר ארוניות 24 שעות בעיר שלך חיפה?
לעוד מידע אודות כמה מרוויח מנעולן יש לבקר ב- eyalock.co.il

מצד שני, מנעולנים עצמאיים רבים, שרכשו מוניטין מוצק בקהילה לאורך זמן ואין להם מעט תחרות מקומית, יכולים לחרוג משכר חברות מנעולן עם עובדים רבים.

בשכר המינימום, שכרו של איש שירות מנעולן יכול להגיע ל 100,000 שח ומעלה, עם מקסימום 4,500 שח לחודש, על פי הלשכה הא לסטטיסטיקה.

הקצה העליון יכול לגדול באופן דרמטי

תלוי כמה שעות אתה משקיע תחילה, היכן אתה עובד והאם תחליט להרחיב את העסק שלך על ידי בניית מערכת זכיינות. בממוצע, מנעולן מרוויח בין 20,000 ל -30,000 , כפי שאתה יכול לראות. אז כמנעולן, אתה יכול לצפות להרוויח כ- 10,500 עד 15,800 לחודש, או כ- 20,300 עד 30,400 דולר בשנה כאשר אתה עובד עם חברה כמונו. אז אמנם תהיו מרוצים ממנעולנים, אך אינכם מצפים לקריירה מצליחה מאוד אלא אם כן אתם מרוצים מהסכום בו אתם עובדים, כמה זמן אתם עובדים והאם המשכורת שלכם כה אטרקטיבית בהשוואה לחברה שלכם או משלכם. מנעולנים יכולים לצפות למשכורת ממוצעת של כ -1,200 ליש"ט בשבוע, שהם יכולים להרוויח בממוצע, אך לאן שלא תיקחו, כנראה שזה לא כל כך הרבה.

כל מי שהופך לעצמאי כמנעולן בחיפה יכול לקבל הרבה עבודה ומשכורת שהרווחת היטב שנה אחר שנה. זה גם זול מאוד להתחיל עם מנעולן עצמאי ותנצח את המשכורת שתקבל כשאתה עובד כשכיר.

חניכים מתחילים לעיתים קרובות בשכר מינימום ועולים משם כל עוד הם פרודוקטיביים

אתה יכול לשלם אחוז מהשכר הרגיל שלך עבור הכשרה. מנעולנים המעסיקים חניכים משלמים לך אחוז מהשכר הרגיל בכדי לאפשר את ההכשרה. שירותים מרכזיים ששוכרים מתמחים יכולים לשלם לך תוספות שכר באחוזים כדי לשים את היד על תכניות אחר הצהריים).

מנעולן בפרברי חיפה והקריות, למשל, כנראה ירוויח יותר כסף ממנעולן בחיפה, אבל לא כמו מנעולן בעיר גדולה.

העלות המדווחת הנמוכה ביותר של שכירת שירות מנעולנים

היא PS59, בעוד שהמחיר הגבוה ביותר עבור השירות שלהם הוא סביב PS300. המחירים עבור שירותי מפתח תלויים בתדירות שבה אתה צריך לפתוח, לנעול מחדש או להחליף מנעול לדלת. צפו בין $ 150 ל- $ 175 למנעולן לפתוח את דלת הדירה או את דלת הרכב שלכם, ובין $ 100 ל- $ 200 עבור אותו שירות לרכב שלכם.

השכר החציוני הוא סביב 50,000 פאונד, כאשר מחצית מהמשתכרים יותר מהסכום והחצי השני מרוויחים פחות.

כפי שאתה יכול לראות

ענינו לשאלה כמה מנעולנים מרוויחים בצניחת שכרם. אני חושב שזו שאלה לגיטימית ואם אתה רוצה להצליח כמנעולן, עליך להקים לוקר משלך על מנת להשיג דריסת רגל בענף המפתח, אך זה כרוך בעלויות רבות נוספות. אם אתה עובד בחברת מנעולים מבוססת בפרבר שלך, משכורת ההתחלה שלך היא כ- 30,000 PSa לשנה, או 20,500 PSa לחודש אם אתה מתחיל כמנעולן עצמאי. אנו מאמינים שאלה השאלות הנכונות, לכן רצינו לדעת יותר על עלות הקמת העסק שלך, אם אנו רוצים שתצליח כמנעולן בחיפה וכמה תוכל להרוויח אם המנעולנים שלך מנהלים את העסק שלך.

מנעולן המספק שירותים מוגבלים לקהילה קטנה יכול להרוויח יותר מעסק גדול יותר.

מנעולנים יכולים להרוויח 31,331 שח בממוצע לשנה

 

על פי דברי מנעולנים, אך ההטבות יכולות להשתנות בהתאם למעסיק. אם אתה מצטרף לחברת מנעולן ורוצה לעבוד כשכיר, הרווחים שלך יכולים להיות נמוכים משמעותית. כי כמנעולן בחיפה אתה יכול לקבוע את זמן העבודה שלך בעצמך, ומנעולנים רבים עדיין עובדים 40 שעות בשבוע ומחלקים את השעות הללו בין ערב לסוף שבוע.