מאמרים

דוכן אוכל לאירוע בטבע

חוקרי הכף משתתפים בפעילויות צוות, כולל מעקב אחר בעלי חיים וחיפוש אחר הצד הפראי של הפארק. נוסף ללוח השנה 5 – 8 – 2021 – 9: טיול קצר בחיפוש אחר פרחי אביב יפהפיים. נוסף ללוח השנה 6 – 28-2020 – 11: אחר הצהריים של פעילויות לילדים ולמבוגרים בפארק הטבע קייפ. בנוסף, ישנם היומנים 5, 8, 2021, 9: 00 – 10: 30 ו- 11: 45 aa, יום פעילות קבוצתי למבוגרים וילדים עם צוות של ארבעה אנשים ומעלה.

האירוע יכלול דיון על ציפורים שתוכלו לראות בבית הגידול שלכם באביב, ומה אתם רואים ולמה. האירוע מציע את האפשרות להתכנס מול פארק הטבע קייפ כדי להציץ בציפורים ובעופות מעניינות אחרות.

שותפות השילוט והפרסום של Beach Beach תשמש גם כדי לעודד אנשים להתכנס ברחוב עם ספקי מזון ומשאיות מזון. הקפידו לאסוף ולהתאים בכל מקום שיש צורך במזון, והשקיעו את זמנכם ומאמץכם להגיע לפארק הטבע קייפ או למקומות אחרים.

למרות האתגרים הללו משאיות המזון לא הולכות לשום מקום, והפוטנציאל התרבותי שיש להן מוגבל. ככל שדיאטות טבעוניות יגדלו כך יגדל מספר האנשים – בתנאי שמקורות המזון הם ארוחה קלה למפרנסים אופורטוניסטים.

גרסאות מוקדמות של משאיות מזון היו מטבחי שדה צבאיים שהובלו על ידי כוחות

ואילו אזרחים המירו משאיות ארבע גלגלים לשוקווגונים. כבר מזמן ששיקגו זכתה למוניטין של העיר היחידה בארצות הברית שאינה מאפשרת שפים של משאיות אוכל על הסיפון, ודורשת ממשאיות להכין אוכל במטבח במזנון, לסמן אותו ולהעמיס עליו אוכל עד שיהיה חם. חוקים אחרים לאורך השנים סגרו דרכים מסוימות עבור מכולת או ניסו להעביר אותם לאזורים מסוימים שיחייבו אנשים למצוא מקום חניה מסוים עבורם, במקום שהמשאית תעבור למקום שמשרת טוב יותר את הצרכנים הרעבים. אחד הפתרונות האפשריים הוא משאית צהריים או עגלת קניות, אך ישנם סימנים לכך שמסעדות אופנתיות מתחילות להסתבך בסצנת האוכל הניידת הזו.

אם אתה פותח מסעדה ורוצה להרחיב את הנוכחות שלך

מסעדות קופצות יכולות לבדוק מיקומים ולקבוע תעבורה ברגל. אם הם נוהגים במשך ימים, שבועות ואפילו חודשים, הם יכולים לראות תנועה רבה, מה שאומר שתיקח הרבה תשלומים, אבל אם הם נוהגים במשך יום, שבוע או אפילו חודש, הם לא כמו כמו קייטרינג לאירוע גדול.
עבור פרטים נוספים בנושא של דוכן אוכל לאירוע בטבע מומלץ להעיף מבט ב- yami.co.il

חלקם

כולל משאיות גלידה, מוכרים מזון קפוא או מוכן מראש; לאחרים יש גליאות ומכינים אוכל מאפס; כמה אוכל חום שהוכן במטבחי לבנים ומרגמות; ואחרים, כמו משאית הגלידה, צריכים לחמם אותה במטבחים שלהם. חלק מהאנשים שמבשלים את האוכל הם גם בעלי דוכנים או משאיות מזון בעצמם והם דואגים יותר למה שהם מייצרים. בראיון ל- GrubStreet חשף משאית האוכל הטבעונית Cinnamon Snail כי בנוסף לייצור אוכל לתפריט שלו, האופה עובד גם עם המוצרים כדי ליצור מאפים ליום המחרת.

המאפייה מתמחה ביצירות אמנות אכילות ומספקת אירועים כמו מסיבות ילדים וחתונות מפוארות. הם מציעים גם ניהול אירועים מקיף, כולל שירותי קייטרינג לחתונה ואחרים, כמו גם אירועים לילדים ומשפחות.

מרכז הטבע ג'ונס ביץ 'מציע קבוצות מאורגנות העוסקות בנושאים כמו מינים בסכנת הכחדה ובתי גידול ימיים. בפארק מתגוררים מגוון יונקים ימיים, ציפורים, זוחלים ודו-חיים, כמו גם עופות דורסים וצבי ים.

אם אתה זקוק למזון ומקום, תוכל לקבל 60 מושבים בחדר האירועים של שמורת שוגרפייר. זה כולל דוכן חטיפים, שולחן פיקניק ואזור חיצוני גדול עם מקומות ישיבה עד 50 איש, כמו גם מטבח חיצוני.

חוות MANTUA Duffield מארחת את פסטיבל האביב עם משאיות אוכל ועבודות יד בחווה בין השעות 10

00-16: 00 ביום שבת 22 באפריל. באירוע יופיעו מגוון משאיות אוכל, בירה מלאכה, בר יין ויין, ספקי משאיות אוכל ועוד. תוכנית המזון של קולווד ביץ 'דורשת תמיד משאית מזון, ולכן יש להזמין מקום. תיהנו מיין ואוכל מבר היין ומטבח בכל שבת שנייה בחודש מאפריל עד אוקטובר בפארק קולוודס ביץ '.

אמנם מעודדים את צריכת השירותים והפעילויות בחיק הטבע, אך תקנות הבריאות הנוכחיות מונעות מכם לאכול במסעדה, לכן עליכם להרגיש מעודדים להשתמש בשירותים או בפעילויות בחיק הטבע.

אם אתה זקוק להשתתפות בפעילות בפארק בגלל מוגבלות

אנא צור קשר עם הפארק בו ברצונך לבקר לפני שתבקר בו. חוף ג'ונס מתוכנן סביב הנושא של ענקית האוקיאנוס ומציע למבקריו פעילויות רבות. המיקום ליד הים והסביבה הטבעית של הפארק אינם בעלי התפתחות או פרסום מועטים בלבד, ויוצרים סביבה אידיאלית לפעילויות חוץ כגון קיאקים, קיאקים, טיולים רגליים, דיג ועוד. כאשר אתה מבקר בפארקים, אתה יכול לבקר בהם בשעות הבוקר, אחר הצהריים או הערב.