מאמרים

מסעדות טובות באזרבייג'ן , באקו

כמה מהמסעדות הטובות ביותר באזרבייג'ן BAKU, בירת אזרבייג'ן והיעד התיירותי הפופולרי ביותר באזור.

כמה מהמסעדות הטובות ביותר באזרבייג'ן BAKU

בירת אזרבייג'ן והיעד התיירותי הפופולרי ביותר באזור. גלו מה תוכלו למצוא בבאקו, בירת אזרבייג'ן ואחד מיעדי התיירות המפורסמים ביותר שלה. למד על האפשרויות הגסטרונומיות בעיר אז'רביג'אני B AKU. למד על האטרקציות התיירותיות העיקריות בעיר באקו באזרבייג'ן.

בדוק ביקורות מטיילים של באקו סטייקים ב- TripAdvisor וברר מה תוכל למצוא במסעדות הטובות ביותר באזרבייג'ן BAKU

בירת אזרבייג'ן ואחד היעדים התיירותיים המפורסמים ביותר. מצא ביקורות מטיילים ב- TripADvisor על מסעדת B Azerbaijan Steakhouse ב B AKU ויעד התיירות הפופולרי ביותר בעיר אזרבייג'ן. בטיולים, מצא ביקורות מטיילים אודות סטקיית באקו בבאקו ומסעדות אזרביג'אניות שמגישות בעיקר אוכל אזרבייג'אני ומומלצות מאוד על ידי מי שאכל בהן. המסעדות באזרבייג'ן טובות מאוד ורצינו להראות לכם במאמר זה את 10 המסעדות הטובות ביותר בבאקו. בחרנו במסעדות B אזרבייג'ן אלו בעשרת המסעדות המובילות בבאקו בשל המאפיינים המיוחדים שלהן.

אם ברצונכם להעניק לבלוטות הטעם שלכם טיול גסטרונומי במהלך טיול באזרבייג'ן, תוכלו לבחור את המסעדה המועדפת עליכם מהרשימה שלעיל.

אם אתם כבר מחפשים את מסעדת הסושי המומלצת ביותר בבאקו

זה המקום להיות בו. אחת המסעדות הטובות ביותר בבאקו ואחת המסעדות החובה היא מסעדת באקו, שהיא בחירה טובה למי שרוצה לנסות יותר באזור הכפרי, שאולי לא קל למצוא מחוץ לבירה. פנינה נסתרת זו בכיכר המזרקה היא עוד חובה לראות לארוחות בחוץ וכדאי לנסות אותה כשנוסעים לאירופה מכיוון שהיא אפשרות טובה לכל המבקרים באזרבייג'ן. ישנן דרכים נהדרות רבות אחרות לבקר בכמה מהמסעדות באזרבייג'ן אם אתה מחפש יותר ממה שלא היית מנסה במדינה שקל יותר למצוא מחוץ לערי הבירה.

מי שלא יכול לברוח מהעיר העתיקה יכול גם להעז לאזור הכפרי לאכול בכמה ממסעדות אזרבייג'ן.

The Prive גרם לי רעב, אבל לא כמו שהיית מצפה מאחת המסעדות הטובות ביותר בבאקו.

להלן כמה מנות שאני אוהבת מבאקו

וישנן הרבה, אך אלה כמה מעולות להוסיף לרשימת הדלי של באקו. ההתמחויות השבועיות של השף שוות טעימה, כמו גם המנות שאסור לפספס בעת ביקור באזרבייג'ן, מכיוון שהן מהמקומות הטובים ביותר לאכול בב-אזרבייג'ן. המסעדה היא השנייה בעשירייה הראשונה מבין 10 המסעדות המובילות שלי באזרבייג'ן ויש בה מבחר טוב של מנות ואווירה נהדרת עם שירות טוב ואוכל טוב.
למידע מורחב בנושא של מסעדות טובות באזרבייג ניתן לבקר ב- azerbaijan.co.il

שניים מהמקומות האהובים עלי הם שאורמה (מס '1)

אבל אתה יכול למצוא אותם במקום אחר, אבל באזרבייג'ן נראה שהם טעימים יותר. האזרבייג'נים באמת מייצרים דוכן קבב טוב, והמנות המאפיינות טעימות כמו ארמניה, שחולקת המון מורשת עם אזרבייג'ן. כאן תוכלו לטעום מהמנות הפופולריות ביותר של אזרבייג'ן, כמו קיבבה, קימצ'י, בקלאווה, טחינה וקבב.

אני מעריך שזו המסעדה האהובה עליי ביותר והיא בהחלט המסעדה הטובה ביותר בבאקו, אני חושב.

הוא ממוקם במרכז התיירותי של באקו ותוכלו לבקר במקומות רבים ולטעום אוכל רב, גם אם אתם מטיילים בתקציב. התפריט עשיר מאוד, כמו ברוב המסעדות המסורתיות ב-אזרבייג'ן, והמחירים אינם גבוהים. מסעדות, בתי קפה ואוכל רחוב בבאקו אינם רחבים במיוחד, אך מחירי המזון בבאקו משתלמים מאוד.

זהו אחד המקומות הטובים ביותר ב-אזרבייג'ן בו תוכלו לאכול עם המשפחה

החברים והקולגות, כמו גם במרכז התיירות. זו המסעדה הטובה ביותר בבירת אזרבייג'אן, המגישה גבינות תוצרת בית, גבינות תוצרת בית ומוצרי חלב אפויים. זה מקום נהדר לארוחה טובה עם מבחר רחב של גבינות וגם טוב לאיכות האוכל שלכם.

בית הקפה ארז, שנפתח בשנת 1953, הוא אחת המסעדות הוותיקות ב-אזרבייג'ן עם היסטוריה ארוכה בעיר. זה מקום נהדר לארוחה טובה עם אוכל טוב, שירות טוב ואוכל ומשקאות באיכות טובה.

התפריט מרשים, כמו גם מגוון הסיבות שמציעה זקורה. המסעדה השמינית בעשרת המסעדות המובילות שלנו בבאקו היא אחת הפופולריות ביותר ב- B – אזרבייג'ן עם שירות טוב ואוכל ומשקאות טובים.

כאן תוכלו להירגע וליהנות מממתק עיניים

מנות מושכות, כמו גם שירות טוב ואוכל טוב. מקום מומלץ בו תוכלו לטעום וליהנות ממאכלים טעימים ולבלות עם חברים באווירה טובה. זו אחת המסעדות הפופולריות ביותר בבאקו ואנחנו ממליצים עליה כמקום ליהנות מאוכל טוב וערב מהנה עם חברים. תוכלו גם ליהנות מארוחה טעימה ולפגוש חבר באווירה הטובה ביותר. אנו ממליצים על מקום זה לאכילה, שתייה, אכילה ואכילה; זהו מקום אידיאלי לערב.