מאמרים

תרופות סבתא לשיעול

שתייה מרובה של נוזלים עוזרת לדלל ריר ויכולה גם להפחית שיעול

למרות שתרופות אינן מטפלות במקור, הן מפחיתות שיעול, מאפשרות יותר שינה ומרגישות יותר בנוח. תרופות נגד שיעול ללא מרשם, ובמקרים מסוימים, תרופות נגד הצטננות ושפעת יכולות להועיל. בנוסף, תרופות ללא מרשם כמו לכסניות ותרסיסי גרון יכולות אף הן לסייע בהקלה על אי הנוחות.

כאשר מטפלים בשיעול

הצטננות ושפעת אצל אנשים מבוגרים, ישנן מספר דרכים לטפל בסימפטומים. עם זאת, אם השיעול נמשך יותר משבועיים או מלווה בדם או בכאבים בחזה, פנה לרופא. שיעול יכול לגרום למחלה ויראלית כמו הצטננות, שפעת או וירוס קורונה.

פעם, אם היה לך שיעול קל, לא חשבת פעמיים. לעתים קרובות, פשוט חיכית שזה יעבור, או לקחת תרופות ללא מרשם כדי להקל על אי הנוחות. אבל עכשיו השיעול הקטן ביותר יכול לעורר אזהרה מוקדמת מכיוון שהוא סימפטום שכיח של COVID-19.
עבור פרטים מורחבים בנושא של תרופות סבתא לשיעול יש לבקר באתר trufotsavta.co.il

אין שום הוכחה לכך שתה שיעול

החל מטיפות שיעול ועד סירופ שיעול, מאיץ החלמה או מקל על תסמינים, על פי מחקר חדש. מחקרים הראו כי דבש יעיל יותר בהרגעת שיעול מאשר תרופות ללא מרשם. לדבש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות טבעיות המסייעות בהקלה על אדמומיות, גירוי בגרון והרגעת שיעול.

לימונים מכילים ויטמין C, אשר מחקרים הראו שיכול לקצר את משך תסמיני הצטננות. הגדלת רמות הוויטמין C שלך תעזור למערכת החיסונית שלך להילחם בהצטננות.

כמו סמבוק

אכינצאה עוזרת מאוד בטיפול בשפעת ובהצטננות ובחיזוק המערכת החיסונית. הוא מקל על דלקות בדרכי הנשימה העליונות, מפחית ליחה, ויש לו השפעה מופלאה על כאבי גרון. משמש בתכשירים ביתיים רבים… מפורסמים בזכות מדכאי השיעול החזקים שלו.

התרופה ללא מרשם שמשמשת זמן רב להקלה על כאבי גרון או שיעול חמור

היא דבש. במחקר של 110 ילדים, מנה אחת של דבש כוסמת הייתה יעילה כמו מנה בודדת של דקסטרומתרופן בהקלה על שיעול לילה והבטחת שינה מספקת. קח 1 כף דבש 1-3 פעמים ביום לפי הצורך כדי לשלוט בשיעול. המינון למבוגרים הוא 1-2 כפות כל 4-6 שעות, או לפי הצורך בעת שיעול.

לא מוסיפים אלכוהול לשימור הסירופ

כך שניתן להשתמש בו גם לילדים. אבל אלכוהול הוא כמו כפית סוכר, הוא יכול לעזור להפחית את ההשפעות של סמים, אז אנא המשך לקרוא כדי ללמוד כיצד להכין סירופ בורבון משלך. סבלה מראה לך איך להכין סירופ שיעול עם וויסקי, דבש ונענע. כאן תוכלו לחוות את ההשפעות המרגיעות של ג'ינג'ר חם עטוף בסירופ שיעול טעים וקל לבליעה.

מנטה יכולה גם לעזור להקל על שיעול מעצבן

זה אולי לא נשמע כמו המשקה הנעים ביותר, אבל המסת כמה קורטות מלח בכוס מים חמימים וגרגור יכולים לעזור להקל על גירוד או כאב גרון. בין אם יש לך את התרופה המושלמת להישבע או שאתה מחפש מתכון פשוט לנסות להילחם בשפעת באופן טבעי עם מים חמים, תרופת השיעול הזו תגרום לך להרגיש טוב יותר.

אם אתה אוהב דברים מהסוג הזה

אתה יכול להשתמש בסירופ שיעול, אבל אנחנו מעדיפים תרופות ביתיות טבעיות מרגיעות ומרגיעות. אם יש לך תרופות ביתיות טבעיות שמתאימות לך, אנא הודע לנו בתגובות למטה. אלו הן התרופות הביתיות של סבתא שלי ואשמח לשמוע על התרופות הביתיות שלך בתגובות למטה. אז היום אני רוצה לחלוק תרופה טבעית להצטננות ושיעול שהיא השתמשה בה כדי לעזור למשפחה שלי לגדול.

 

הוא הוכן במשך מאות שנים לטיפול בהצטננות או בשפעת, בשיעול או בהקלה על כאבי גרון. עשבי התיבול שבהם השתמש היו טריים מהגינה שלו, הוא מעולם לא השתמש בשקיות תה. סבתי הכינה אותו על ידי ערבוב של 50 גרם של עשבי תיבול המשפרים את מצב הרוח, האנרגיה הפיזית והרוחנית: מליסה ועלי נענע, פירות אניס ושמיר, וכן מספר גבעולים של סנט ג'ון.

לאחר שהכין את המרכיבים במטבח

ג'ורג' נותן אותם כתרופה לסבתו, שגדלה לכל גובהה, וחובטת בגג. הוא מכריח את ג'ורג' לתת תרופות לשאר בעלי החיים בחווה, מה שהופך אותם גם לענקים. היא מפחידה את ג'ורג' באומרה שהיא אוהבת לאכול חרקים, והוא תוהה בקצרה אם היא מכשפה.

 

כדי להעניש אותה על האלימות המתמשכת, ג'ורג' מחליט ליצור תרופת קסם שתחליף את הישנה. הוא רואה כוס תרופה בידו של ג'ורג' וטועה בתה. למרבה האימה שלה ושל גברת קרנקי ולשמחתו של מר קרנקי, היא שותה את כל הספל ולוחצת כל כך חזק שהוא נעלם לחלוטין.

לאחר שנתתי לי מתכון ששימש במשפחה במשך מאות שנים

ערכתי מחקר קטן כדי לגלות יותר על המרכיבים שהיא ואמה השתמשו להכנת הסירופ לפני שהיא השתמשה בו. השפעת וההצטננות ממש מעבר לפינה, וביקשתי מסבתא שלי סירופ שיעול ביתי נפלא. זה כל כך פשוט: יש רק 3 מדכאי שיעול טבעיים. מדכא שיעול של Mucinex לילדים, מדכא שיעול ומכייח, בהחלט עונה על כל הדרישות הללו.

כמובן

אתה תמיד צריך לבדוק עם הרופא שלך לפני נטילת כל תרופה, כולל מוצרים ללא מרשם כמו Mucinex Cough for Kids. אבל אם הרופא שלך מאשר את השימוש בתרופות מדכאי שיעול, אני חושב שתמצא אותם שימושיים מאוד, קלים לשימוש, קלים לאחסון ובדרך כלל נוחים. זאת כדי לוודא שהם מתאימים לכל תרופה שהם כבר נוטלים.

כמובן

צמח זה מצוין בהפחתת פעילות הנגיף ועמידה בפני מיקרואורגניזמים פתוגניים מזיקים, עוזר להקל על תסמינים של הצטננות, שיעול, שפעת, כאבי גרון וזיהומים בדרכי הנשימה העליונות. מרשמלו הוא צמח מרפא; אנשים השתמשו בשורש של צמח זה במשך מאות שנים כדי להקל על תסמינים של הצטננות, שיעול וכאבי גרון. קליפת בוקיצה עוזרת להקל על כאבי גרון, שיעול והפחתת ברונכיוליטיס.

תוספת של פטרוזיליה לסירופ שיעול סבתות לא משמשת בעיקר למלחמה בהצטננות או בשיעול, אלא בגלל יכולתה לשפר את התיאבון, וכולנו יודעים שכאשר אנו מרגישים רע, הדבר האחרון שאנו רוצים לעשות הוא – זה לאכול.