מאמרים

קידום ופרסום בגוגל

היסודות

<a href='https://bemarketing.co.il/%d7%a7%d7%99%d7%93%d7%95%d7%9d-%d7%91%d7%92%d7%95%d7%92%d7%9c/'>קידום ופרסום בגוגל הוא תהליך מורכב. זה כרוך בהבנת סוגי הפרסום השונים, הדרכים השונות למקם מודעות והיכן למקם אותן.

גוגל מציעה מגוון אפשרויות פרסום למפרסמים. הם מציעים מודעות חיפוש, מודעות וידאו, מודעות טקסט ועוד רבים אחרים.

על המפרסמים להיות מודעים לסוג המודעה שהם מעוניינים להציב וכן למגבלות התקציב שלהם לפני שהם מתחילים ליצור את מסע הפרסום שלהם.

ישנם גם סוגים שונים של מיקומים שבהם מפרסמים יכולים להשתמש בעת קידום התוכן שלהם בגוגל. אלו כוללים:

– רשת החיפוש (טקסט): זה המקום שבו המודעה שלך תופיע כאשר מישהו מחפש מילת מפתח הקשורה לעסק או למוצר שלך במנוע החיפוש של גוגל.

– רשת המדיה (טקסט): זה המקום שבו המודעה שלך תופיע באתרים או באפליקציות השותפים לתוכנית AdSense של Google והצטרפו להצגת מודעות טקסט ממפרסמי AdWords.

– YouTube: זה המקום שבו אתה יכול לקדם את הסרטונים שלך

הכלים של גוגל לשיווק ופרסום

גוגל היה מנוע החיפוש הפופולרי ביותר מזה זמן רב. זהו גם אחד המקורות הטובים ביותר לפרסום ושיווק. גוגל מציעה מגוון כלים שיעזרו למשווקים ולמפרסמים להשיג את מטרותיהם.

גוגל אדוורדס הוא שירות הפרסום הפופולרי ביותר בגוגל. זה עוזר לך להגיע לקהל היעד שלך על ידי פרסום מודעות במנוע החיפוש של גוגל, ביוטיוב ובאתרים אחרים שהם חלק מהרשת שלו.

Google Analytics הוא כלי חינמי המספק נתונים על האופן שבו אנשים מקיימים אינטראקציה עם האתר או האפליקציה שלך כדי שתוכל לקבל החלטות מושכלות לגבי איך לשפר אותם.

גוגל אדוורדס הוא שירות של גוגל המאפשר למפרסמים להציג מודעות בגוגל וברשת המדיה של גוגל. זהו כלי למשווקים לקדם את המוצרים או השירותים שלהם וליצור תנועה לאתרים שלהם.

לגוגל כלים רבים לשיווק ופרסום, כמו ניהול קמפיינים ב-AdWords, כלי שיווק בגוגל וכלים לקידום מכירות בגוגל.

כיצד להגדיר חשבון Google Ads

לא קשה להגדיר חשבון Google Ads. אתה רק צריך להירשם באתר ולעקוב אחר ההוראות שלהם.

Google Ads הוא שירות פרסום המסייע לעסקים בקידום ופרסום המוצרים או השירותים שלהם.

הצעד הראשון להגדרת חשבון Google Ads שלך הוא כניסה לחשבון Google שלך. לאחר מכן, עליך לעבור לדף הבית של AdWords וללחוץ על הלחצן "התחל עכשיו".

לאחר מכן, יהיה עליך למלא מידע בסיסי על החברה שלך: שם, פרטי קשר, מיקום וכו'. כמו כן, תתבקשו להזין מספר כרטיס אשראי על מנת שיחייבו אתכם על קמפיינים שאתם מריצים בפלטפורמה שלהם. לאחר שלב זה, הם ישאלו אותך איזה סוג מסע פרסום יהיה הטוב ביותר עבור העסק שלך: מודעות שופינג או מודעות לרשת החיפוש).

תוכל גם ליצור מסע פרסום חדש על ידי לחיצה על כפתור "צור מודעה חדשה" בראש העמוד וביצוע ההנחיות שלו משם.

כיצד ליצור מודעה ב-Google Ads Manager

Google Ads היא פלטפורמת פרסום רבת עוצמה המאפשרת לך להגיע ללקוחות ביותר מ-80 שפות ובלמעלה מ-2 מיליון דפי תוצאות חיפוש בגוגל.

ישנן שתי דרכים לקדם את העסק שלך ב-Google Ads:

– אדוורדס:

– רשת המדיה:

– יוטיוב:

– מודעות קניות:

– מודעות שיווק מחדש:

– מודעות לקידום אפליקציות לנייד (אנדרואיד בלבד):

– מודעות בהתאמה ללקוחות (זמינות רק בשפות נבחרות):

כיצד לנטר את מסעות הפרסום שלך ב-Google Ads Manager

Google Ads Manager הוא שירות של Google המספק למפרסמים ממשק לניהול מסעות הפרסום שלהם ברחבי רשת המדיה של Google, YouTube ורשתות מודעות אחרות.

בסעיף זה נסקור כיצד לעקוב אחר מסעות הפרסום שלך ב-Google Ads Manager.

ישנן דרכים רבות לנטר ולקדם את מסע הפרסום שלך. הדרך הנפוצה ביותר היא דרך Google Ads Manager. זהו שירות חינמי שגוגל מציעה למפרסמים. זוהי הדרך הטובה ביותר לעקוב אחר מסע הפרסום שלך מכיוון שהיא מספקת למשתמש דוח מפורט של כל הקמפיינים שלו ומאפשרת לו לבצע שינויים תוך כדי תנועה.

בחלק זה, נדון כיצד תוכל לעקוב אחר מסעות הפרסום שלך ב-Google Ads Manager באמצעות חשבון הניהול שלך ב-Google.