מאמרים

איך בוחרים סדנאות בשר?

הכל על סדנאות בשר מתכונים לבשר וסטייקים מכיוון שחקלאים מקומיים הם אחראים על אדמות, בעלי חיים ואנשים. קורסי הבשר המשותפים מועברים על ידי טבחים וקצבים מקומיים, ואת השימוש בבעלי חיים בשיעורים אלה לוקח החקלאי המקומי, שהוא דייל אחראי על אדמה ובעלי חיים עבור הסובבים אותו. אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם קצבים ובעלי מלאכת בישול לתעד את מיקומם – בהתבסס על גישות לשחיטה, ריפוי והכנת בשר. אם אתה רוצה ללמוד חיתוך בשר או קצבים כמקצוע, יש אפשרויות רבות.

יש לנו קורס נקניקים וסדנאות בשר שיכסו את כל צרכיך, החל מהוראות ועד טיפים פנימיים. אם יש לך שאלה כיצד לחתוך בשר, בוא לחנות שלנו ושאל על תהליך ההדרכה שלנו.
למידע מורחב אודות איך בוחרים סדנאות בשר? מומלץ לבדוק ב- nysteakhouse.co.il

תלמד כיצד למנוע שינוי צבע של בשר

חריגות שיש לך ומחלות הקשורות לבשר ולמוצרי בשר. הם יידעו על ההשפעות הבריאותיות של שאריות שהוכנסו על ידי האדם כמו סלמונלה, סלמנדרות, חיידקים ווירוסים. קורס זה ייתן לך גם תובנה מעמיקה על ההיסטוריה של תעשיית הבשר והשפעתה על בריאות האדם. כרגע, אנו נטען כי אנו זקוקים לצורת דמיון של אתיקה, אך איננו לוקחים אלמנט זה כטיעון מובנה בעליל. במקום זאת, אנו מקווים להבהיר מזווית אחרת מלכתחילה כיצד הרעיון של בשר תרבותי מגרה חשיבה מחודשת על בשר וכיצד הוא יכול להרחיב את החיפוש אחר שיטות חלבון חדשות. אנו רואים בכך אלטרנטיבה, ולא תחליף, לגישה המסורתית בייצור ובצריכת בשר. מכיוון שבשר תרבותי מזמין סיבות רבות לצריכה, אנו מספקים כמויות גדולות יותר של זהויות מוסריות. אנו יכולים לקבל שלושה פרופילים מוסריים לבשר תרבותי שאנו מתארים, אך הם נבדלים באופן שבו הם רואים את בעיות הבשר וכיצד הם רואים בהן מועילות. סגנון הוויכוח שעומד מאחוריהם שונה מהסגנון וההנמקה שהם יכולים לתאר ביחס לבעיות ייצור וצריכת בשר.

הטענה לטובת בשר מתורבת

היא שהוא מהווה אלטרנטיבה טובה יותר לבשר מאשר ייצור וצריכת בשר מסורתית, יכול לבטל סבל רב של בעלי חיים ונזקים סביבתיים, ולייצר מזון בריא יותר. זה גם מעודד השתקפות על חלופות אחרות לבשר ולכן נוטה להוביל לדיון רחב יותר על צריכת חלבונים וייצורם. בעוד שבשר המיינסטרים מסייע להבטיח שהבשר יישאר בר קיימא ובמחיר סביר, צמחונים וטבעונים המתיימרים להיות צמחונים מדגישים כיצד הוא יכול לסייע בהפחתת סבל וניצול בעלי חיים. הניסיון שלנו בסדנה זו ובמקומות אחרים הראה גם שחשיבה על בשר תרבותי מעוררת אצלנו מחשבות חדשות על בשר רגיל. האם זה יכול להוביל להתרחקות מבשר מעובד בתעשייה ולקראת חיים של משהו כמו בשר תרבותי? או שמא זה יכול לקרב אותנו צעד אחד יותר ולעזור לשנות יותר כך שאנשים ימצאו חלופה טובה יותר לאכילת בשר מבעלי חיים חיים בעתיד מאשר לנו?

המונח "מטחנת בשר"

הוא שילוב של שני המונחים "עיבוד בשר ידני" ו"מטחנת בשר חשמלית ". הבשר הידני שאנו רואים הוא הגרסה הבלתי מורשית של הבשר שרואים במדריך ובדרך כלל משתמש בכמות קטנה יותר של בשר. בנסיבות אלה, אנו ממליצים על מגרסות בשר חשמליות לחברות מכיוון שהן מסוגלות לעבד יותר בשר מאשר ידני.

אם המסעדה שלכם זקוקה לבשר פרוס כל הזמן

הבחירה הטובה ביותר תהיה חותכן בשר אוטומטי. למגוון זה יש מחוון חשמלי השומר את הבשר בפרוסות בכל עת, ללא צורך במפעיל או התערבות ידנית. כפי שצוין קודם, אתה יכול גם למלא נקניקיות במטחנת בשר, אך אינך רוצה להסתמך על נקניקיה – נקניקיות ממולאות, מכיוון שמסעדות כמו שלנו בדרך כלל נאלצות להתמודד עם כמויות גדולות של נקניקיות ומכיוון שמילוי הנקניקיות עובד מהר יותר והם קל יותר לשליטה. אם אתה בוחן את התווית בזהירות ורואה אילו נתחי בשר מייצגים את איכות מעמד הבשר, אתה יכול ללמוד באילו נתחים הם חותכים ובאילו מכונות הם מעובדים.

לדוגמא, רבים מהשמות הטובים ביותר לבשר תרבותי אנו # Ve מצאנו גם שאלות כיצד לקרוא להם בשר רגיל לצורך השוואה.

השתמש בשיקול דעתך בעצמך

אך קודם עליך לעשות הרבה עבודה ולקבל מושג מה תקבל מבחינת איכות וכמות הבשר במפעל הבשר. כשחותכים צלעות חזיר, חלציים וחזיר לטיגון, מאחסנים את נתחי הבשר הקטנים ומכניסים למקפיא. אם אינך יכול למכור את הבשר בחתיכה אחת, השאר אותו כפי שהוא, או אם הוא מותש, כמה מפעלים לבשר נוקטים בנתחים משובחים כמו בשר חזיר או חלש לנקניק. דוגמה טובה לכך היא חיתוך חלצי חזיר, כמו גם שימוש בחלקי בשר משובחים אחרים.