מאמרים

תרומת ביציות – למי מיועד ההליך הזה?

לאורך ההיסטוריה יצא לנו לשמוע על פיתוחים שונים בהקשר הרפואי. אחד מהפיתוחים המהפכניים ביותר הוא ההליך שבו ניתן לנצל תרומת ביציות לכניסה להיריון. תרומה של ביציות היא לא דבר זר, ולא מעט נשים בוחרות לקחת ביציות של אישה אחרת. אז מה יגרום לאישה לקחת ביציות של אישה זרה על מנת להיכנס להיריון? זוהי בוודאי שאלה שמעסיקה אתכם לא מעט. כעת יש לכם הזדמנות לקבל תשובה לשאלה הזאת ביחד עם תשובות לעוד שאלות אחרות. מגיע לכם לדעת כי אתם עושים את הצעדים הנכונים על מנת להרחיב את המשפחה.

לכל אישה מספר ביציות קבוע

עוד לפני שנדבר על הליך תרומת ביציות, חשוב שתדעו את אחד מהנושאים הכי חשובים. לכל אישה יש מספר ביציות קבוע שלא צפוי לעלות ככל שעוברים השנים. המשמעות היא שאם אישה לא משתמשת בביציות בזמן הנכון, הן עלולות להישחק. לפיכך גדל הצורך לבצע הליך של תרומת ביציות על מנת להשתמש בביציות של אישה אחרת. אז מי בדיוק אמורה לבחור באפשרות הזאת?

נשים שסובלות מבעיות בריאותיות

לא מעט נשים סובלות מבעיות בריאותיות שפוגעות באיכות של הביציות. כתוצאה מכך הנשים הללו ימצאו את עצמן במצב שבו הביציות שלהן יהיו שחוקות. בסיטואציה כזאת האפשרות היחידה להיכנס להיריון היא על ידי תרומת ביציות. אם אותן נשים לא יקבלו תרומה של ביצית תקינה, הן לא יצליחו להיכנס להיריון. החלום של אותן נשים יכול לרדת לטמיון ולהיעלם כלא היה.

נשים שרוצות להיכנס להיריון בגיל מבוגר

הגיל הוא אחד מהפרמטרים שמשפיעים על איכות הביציות. נשים שמנסות להיכנס להיריון בגיל מבוגר נתקלות בקשיים בגלל שהביציות שלהן באיכות ירודה. לכן הפתרון במצב הזה יהיה לקבל ביציות תקינות מנשים בריאות. לא מעט נשים שיש להן ביציות תקינות מוכנות לתרום לאותן נשים מבוגרות שיוכלו להיכנס להיריון. ברגע שאישה מבוגרת מקבלת ביציות תקינות, אין שום סיבה שהיא לא תיכנס להיריון.

מדוע נשים רוצים לתרום ביציות?

אם לכל אישה יש מספר מוגבל של ביציות, מדוע שנשים ירצו לתרום ביציות? תרומת ביציות מתרחשת בכל העולם מתוך אמונה כי זה מסייע לאחר. נשים שלא מעוניינות להיכנס עוד להיריון בוחרות באפשרות הזאת על מנת לסייע לנשים אחרות. בנוסף ישנן נשים שבוחרות באופציה הזאת על מנת להרוויח כסף. כל אישה שתורמת ביציות יכולה להרוויח כסף על התרומה, בדומה למי שמחליט לבצע תרומת זרע.

צילום:freepik