מאמרים

מי קוקוס מתכון

הוא בין המתכונים הטעימים והקלים ביותר להכנה בבית. זהו גם משקה נפוץ בקרב ילדים. הרבה אנשים מעדיפים מי קוקוס מאשר משקאות ספורט מכיוון שהם 100% טבעיים ואין בהם פחמימות, נתרן או אשלגן. הקוקוס הוא מאכל מושלם.

רוב האנשים רוצים לדעת איך להכין מתכון למי קוקוס. הכנת מתכון מי קוקוס פשוטה ומהירה. קל מאוד להכין מתכון למי קוקוס. כל התהליך של מתכון מי קוקוס אורך רק 20 דקות והוא עולה קצת יותר מ -1 $.

עם זאת, מתכון למי קוקוס הוא מתכון בריא. אין בו קלוריות. כוס מי קוקוס דורשת 20 קלוריות בלבד. רוב מתכוני מי הקוקוס אינם עשירים בפחמימות ולכן מתכון למי קוקוס הוא מתכון מושלם להכנה. זהו אחד מתכוני הקוקוס הטובים ביותר.

מה תצטרך כדי להכין מתכון למי קוקוס?

להכנת מתכון למי קוקוס, אתה צריך את המרכיבים הבאים.

1 כוס בשר קוקוס אורגני או בינוני בינוני

2 כוסות מים מזוקקים

כוס מי אורז אורגניים או רגילים (לתינוקות)

להכנת מי קוקוס המתכון, אתה צריך את המרכיבים מ -1 עד 3 כדי להכין את המתכון של מי הקוקוס שלך. בואו להכין אותו עכשיו.

איך להכין מתכון למי קוקו

מועכים 1 כוס בשר קוקוס אורגני לבן או בינוני בעזרת הידיים או מזלג. אתה יכול לקנות את בשר הקוקוס מהסופרמרקט. ישנם מותגים רבים של בשר קוקוס בשוק. אתה יכול לבחור את הטוב ביותר בשבילי. הקפד לשטוף את בשר הקוקוס. כדאי גם לנקות אותו כיוון שמתכון הידיים שלך ומי הקוקוס יבואו איתו במגע.

לאחר מכן הכניסי את בשר הקוקוס לבלנדר או למעבד מזון. לשים את הבלנדר או להב מעבד המזון במהירות נמוכה מאוד על מנת לערבב את בשר הקוקוס. זה חייב להיות במהירות נמוכה. המתן 5 דקות.

קח 2 כוסות מים מזוקקים והוסף אליו את מי הקוקוס. מערבבים אותו בשייקר או ביד, תוכלו להסיר את הגושים. זה לא אמור להיות קשה להכין את המתכון הזה. מוסיפים את תערובת מי הקוקוס לבלנדר או למעבד מזון.

הכניסו את התערובת לבלנדר שלכם או למעבד מזון. אתה יכול להשתמש בידיים שלך. מכניסים את הבלנדר או את להב מעבד המזון במהירות נמוכה מאוד. המתן 5 דקות. וודא שיש לך את המתכון של מי הקוקוס היטב את כל המרכיבים הנכונים. תוכל לזהות מתי הם מעורבבים היטב. כאשר ערבבת הכל, מתכון מי הקוקוס שלך מוכן לשתייה.

ניתן גם לערבב את המתכון של מי הקוקוס בעזרת שייקר או בקבוק. זה יבטיח שלמתכון מי הקוקוס שלכם יהיה טעם טוב יותר. אם אתה רוצה לנער את התערובת, עליך להניח את התערובת על כוס. לנער את התערובת כדי לערבב את מתכון מי הקוקוס לחלוטין. עכשיו אתה יכול לשתות אותו מיד. זכור שאתה צריך מתכון של מים קוקוס צלול. אחרת, יתכן ומתכון מי הקוקוס אינו טעים.

למה להכין מתכון למי קוקוס?

אנשים רבים צורכים מי קוקוס מכיוון שהם מכילים יתרונות בריאותיים. זהו משקה מושלם לבריאות. מתכון למי קוקוס נהדר לבריאות מכיוון שהוא מקור מצוין לאשלגן ובעל נתרן מינימלי. הוא מכיל גם נוגדי חמצון והטבות בריאותיות רבות אחרות.

מתכון מי קוקוס הוא משקה נהדר לירידה במשקל. מכיוון שאין לו קלוריות, הוא מהווה משקה נהדר לירידה במשקל. הסיבים והחומרים המזינים שמספק מתכון מי קוקוס נהדרים לגוף.
לפרטים נוספים על מי קוקוס מתכון יש לגלוש לאתר sambagels.co.il

מתכון מי קוקוס נהדר לבריאות. מחקרים רבים הראו כי היתרונות של מי קוקוס הם עצומים. מתכון למי קוקוס מסייע לגוף לחסל רעלים והוא נותן לך דחיפה של אנרגיה וחומרים מזינים. זה גם עוזר לשפר את העיכול. אתה יכול גם להכין משקה ממי קוקוס.

קוקוס