מאמרים

מחירים של ציפוי שיניים

בבלוג זה כיסינו את עלות הפורניר בהודו והצגנו ניתוח מפורט של מהו פורניר ומחירו. מאמר זה עוסק בסוגים שונים של רפואת שיניים, מה הם ואיך ניתן להשתמש בהם בחלקי גוף שונים כגון פה, אף, גרון, פה ושיניים.

נדון גם כיצד רופאי שיניים קוסמטיים יכולים לטפל בציפוי שלהם וכמה הם עולים

עלות רכישת פורניר חרסינה תלויה בכמות השיניים שתוקנו וכמה טוב שיניים. תשכחו מכפפות סלרי, ניתן לשכוח אותם וכך גם טיפולים דנטליים אחרים כמו השתלות שיניים.

אם אתם מתכננים לקנות פורניר

מומלץ לברר אודות הסוגים השונים של ציפויים כדי שתוכלו לדון עם רופא השיניים באפשרויות לקבלת החלטה משותפת. עליהם להבין איזה סוג אמייל זמין ומה עולה, ולדעת את כל הגורמים התורמים למחיר הגבוה יותר. בדוק עם רופא השיניים שלך אם הוא יעזור לך עם עלויות השיניים שלך ועלויות ציפויי השיניים. אם קיבלת המלצה מרופא השיניים להחלפה באפשרות החלפה אחרת שהוצבה או קשורה בעלויות, שוחח עם רופא השיניים על כך.
כדי לקרוא עוד אודות מחירים של ציפוי שיניים כדאי לבקר באתר beyondsmile.co.il
למידע נוסף אודות מחירים של ציפוי שיניים ומחירי ציפוי שיניים כדאי לבקר באתר beyondsmile.co.il

ישנם גורמים רבים הקשורים לעלות הפורנירים

כולל סוג האמייל הזמין, היכן אתה גר, מיהו רופא השיניים שלך, החומרים המשמשים ואיכות החומר בו משתמשים. גורמים רבים יכולים להשפיע על עלות סטנסיל חרסינה, שנע בין 1,000 ל -2,500 דולר לשן, או 3,400 דולר ל -4,200 דולר לשן, כדי לקחת בחשבון את מספר השיניים בפה, בין אם אתה גר בעיר ובין אם לא, איזה חומר הוא בשימוש, והאם פורניר הונח. העלויות שלך לציפוי תלויות בציפוי הרצוי ובמותג הציפוי שרוכב השיניים לובש. עם כל המשתנים הללו, זה יכול להיות קשה להשוות ולהשוות באופן מדויק את ההצעות של רופאי שיניים קוסמטיים שונים לטווח העלויות של מנקי שיניים.

עלות פורניר הפורניר יכולה להשתנות מאוד בהתאם למספר גורמים

אך בארה"ב עלות הצפיפות גבוהה באופן יחסי ויכולה לנוע בין $ 1000 ל $ 3000 לשן. אתה יכול לצפות לשלם בין $ 500 ל -1,900 $ לשן עבור פורניר מסורתי. מחירו של מכשיר חרסינה עשוי לנוע בין כ -1,000 דולר לשן למעל 3,500 דולר לשן, תלוי לאן הולכים.

אם אתה יכול להכפיל את עלות הפורניר במספר הפורנירים שאתה צריך

רופא השיניים שלך יחשב את עלות הפורניר. פשוט הכפל את העלות לשן במספר השיניים ותקבל הערכת עלות גסה לטיפול שיניים מלא. כדי לברר את עלות הקו המלא של הצופים, תצטרך להכפיל את השיניים ואת סכום הכסף עבור כל שן שאתה צריך לשיפוץ במספר בטווח של 1,000 עד 3,500 דולר.

כפי שאתה בוודאי יכול לנחש

המחיר לשן יורד ככל שמספר השיניים שצריך ציפויים עולה. העלויות גבוהות יותר מאשר עבור חומרים מרוכבים מכיוון שמריחת ציפויי חרסינה על השיניים פולשנית יותר ודורשת יותר זמן וכסף לייצור במעבדה. כידוע, ככל שנדרש זמן רב יותר להכנת שן, טיפול שיניים יקר יותר במוגלה.

פורניר חרסינה איכותי יכול לעלות עד 2,500 דולר, ולמרות שלא לגמרי בלתי אפשרי למצוא ביטוח שיניים המכסה את עלות ציפויי החרסינה. סביר להניח כי ביטוח לא יכסה את כל עלויות רפואת השיניים הקוסמטיות, אך חלקן.

עלות הפורניר יכולה לנוע בין 1,500 ל -2,000 דולר

תלוי באיכות החרסינה ובכמות הכסף הקיימת בביטוח שיניים, ולעתים ישנן חלופות חסכוניות יותר שיש לקחת בחשבון. חפש Luminesers, CEREC או ציפויי מותג אחרים, מכיוון שמדובר במותגי הפורניר הנפוצים ביותר ויכולים להיות יקרים למדי. המחירים למוצרי רפואת שיניים קוסמטיים אחרים כגון משחת שיניים, שפתון ומשחת שיניים משתנים מאוד, אך כולם עולים את אותו הדבר.

ציפויים מרוכבים עולים בין 250 ל -1,500 דולר לשן, ואילו ציפויי חרסינה יכולים לעלות בין 900 ל -2,500 דולר לשן.

העלות הממוצעת של ציפויי חרסינה

היא בין $ 800 ל -3,000 $ לשן, תלוי בחומר בו נעשה שימוש ובניסיון של רופא השיניים. בהתאם לחומר שתבחרו, תוכלו להעריך או לאמוד את עלות ציפוי השיניים בין כ -250 דולר לכ -2,500 דולר לשן. ציפויים יכולים לעלות בין 500 ל -1,200 דולר לשן, תלוי בחומר בו משתמשים וסוג החומרים שנבחר. עלות ניקוי השיניים נאמדת או יכולה לנוע בין כ -250 דולר ליותר מ -2,500 דולר לשן, תלוי בחומר בו אנו משתמשים וניסיונם של רופאי השיניים שלנו.