מאמרים

למה שתרצי לעבור ניתוח הקטנת חזה?

ניתוח הקטנת חזה הרבה פחות שכיח בהשוואה לניתוח הגדלת חזה. אך עדיין יש נשים שבוחרות מסיבה כזאת או אחרת לעבור את ההליך הכירורגי הזה. נדגיש כי המורכבות של הניתוח הזה דומה מאוד למורכבות המגיעה עם ניתוחים פלסטיים אחרים. כך שאי אפשר להקל בו ראש, אך לעיתים המטרה תהיה כזאת שמקדשת את האמצעים. אז מדוע שאת תרצי לעבור ניתוח הקטנה של החזה? רוב הנשים חולמות על חזה גדול שיעשה עבורן את העבודה. 

בעיות אורטופדיות

חזה גדול יכול להיות אידיאלי, אך בו בזמן הוא עלול להביא לבעיות שונות. בעיות אורטופדיות רבות מגיעות כתוצאה מהגודל של החזה. יש נשים שסובלות מבעיות שונות רק בגלל שהחזה שלהן גדול ביחס לגוף. הפתרון האפקטיבי ביותר במקרה הזה יהיה להקטין את החזה ולהתאים אותו למבנה הגוף. כך העומס על הכתפיים ועל הגב יהיה פחות, וכתוצאה מכך גם הבעיות האורטופדיות השונות ייעלמו כלא היו. במקרה הזה לא ממש תהיה לך אפשרות לוותר על האופציה הזאת בהשוואה לאופציות אחרות. את צריכה תמיד לשים את הבריאות שלך בראש סדר העדיפויות.

חזה לא פרופורציונאלי 

יש נשים שמגדילות את החזה רק בגלל שהן רוצות להתאים אותו ביחס לגוף שלהן. ד"ר אנדרי אופק מספר כי יש נשים שעושות את הפעולה ההפוכה על מנת להשיג תוצאה דומה. יש נשים שהחזה שלהן גדול מידיי ביחס לגוף שלהן, וכתוצאה מכך הן מרגישות מבוכה מסוימת. ברגע שהן יקטינו את החזה מעט, הן יצליחו להשיג את הפרופורציה הרצויה. כך שאם את מרגישה כי החזה שלך גדול מידיי, ישנה אפשרות להקטין אותו. כך תוכלי לדעת כי את תאהבי את מה שאת רואה במראה בכל יום מחדש.

הגדלת חזה לא מוצלחת

נשים שעברו הגדלת חזה לא מוצלחת יצטרכו לעבור את הניתוח ההפוך. כלומר הקטנת חזה על מנת להסיר את השתלים שעשויים להביא בעיות שונות. הגדלת חזה לא מוצלחת יכולה להתרחש בגלל מגוון רחב של סיבות. את מבחינתך תרצי לדעת כי את תאהבי את מה שאת רואה כאשר את מסתכלת על עצמך. אם עברת ניתוח שלא ענה לציפיות שלך, ישנה אפשרות לעשות תיקון מסוים. על ידי הקטנת חזה תוכלי להשיג את התוצאה שתמיד חלמת עליה. כמובן שבמהלך הניתוח החדש מתקנים את כל מה שהיה לא תקין בניתוח הקודם. ניתוח הקטנת חזה מוטב לך לעשות אצל ד"ר אנדרי אופק.

צילום:pixabay