מאמרים

דוכן המבורגר לאירועי חברה

כשרוב האנשים חולפים על פני דוכן המבורגר בחוץ בערב קיץ יפהפה, , שם מוכתבים החיים פשוטו כמשמעו על ידי הרכב הנמצא בכל מקום. אם אתה גר בתל אביב, איך זה לעבור ליד דוכן המבורגר?

דוכן המבורגר לאירועים

צ'יפס ועוד כמה דברים אחרים. בית הקפה מגיש היום את ההמבורגר הכי טוב שאפשר, טריים להזמנה, ומציע גם את המבורגר הצהריים המפורסם שלו, קציצת בקר טרייה בגריל, מוגשת עם גבינה, חסה, עגבניות ובצל לפי בחירתכם. כדי להנגיש את ההמבורגר הטעים הזה לכולם, תוכלו להחליף את ההמבורגר בפאי עוף או ירקות. אנגוס מוסמך מגיש מגוון המבורגרים עם מגוון רחב של תוספות, כולל עוף, חזיר, בקר, עוף וצלעות חזיר. אם אתם מחפשים בשר אדום, הם מציעים גם המבורגר סרטנים רך קלוי וכמובן הנקניקייה המפורסמת שלהם.

בורגר גבינות אמריקאי טעים כמו ביג מק, אבל הוא מגיע עם מבחר תוספות כמו חסה, עגבניות, בצל, רוטב עגבניות, גבינה ומלפפון חמוץ.

הברסווד ריביי בורגר

הבולט ממסעדות אחרות, עמוס בלחמניות ריביי איכותיות הניצבות על לחמניית בריוש לבבית, המציגה את עושרו העסיסי של ההמבורגר. בעוד ש- יאמי ידוע בעיקר בזכות המטבח בהשראת גרמניה, ההמבורגר הזה, שמורכב מבשר בקר, חזיר, בייקון, גבינה, עגבניות, חסה, בצל, רוטב עגבניות וחמוצים, ישן טוב בלילה.

לא ההמבורגר הממוצע שלך

היצירות מההמבורגר דיפו נעטפות ביד ומתובלות בתערובת מיוחדת של יאמי, שלא כמו יצירת בורגר דיפו ממוצעת. ההמבורגר מכיל מרכיבים מקומיים, כמו לחמניות טוסט, גבינת בירה במקום ולחמניית תפוחי אדמה העמידה במשקל והעסיסיות של ההמבורגר. האהוב עלי ביותר הוא המבורגר גבינה ברז, המבורגר עם רוטב סודי שהוכן עם הקטשופ של סר קנזינגטון.

זה כולל את הביסטרו בורגר

עשוי דשא צבוע – מוזן בבשר בקר ומלפפונים – כמו גם את הימלבורגר, המבורגר עם צלע של בייקון, חסה, עגבנייה, בצל ומלפפון חמוץ מעל. המבורגר פטל מכיל את אותם המרכיבים כמו המבורגר רגיל, אך עם שכבה נוספת של גבינה, בייקון ועגבנייה בצד.

בורגר הגרוטאות

הוא המבורגר דק טלאי רגיל, ומעליו פלפלי צ'ילי, עם צד של חסה, עגבניות, בצל, מלפפון, בייקון וגבינה. המבורגר סודה בורגר עומד בשמו ומגיש בייקון מעושן, גבינה, חסה ועגבניות על לחמניה. כל ההמבורגרים מגיעים במגוון טעמים, החל מברביקיו ועד סגנון ברביקיו ועד חריף וחריף ועד חריף.

התפריט מציע כמעט כל מה שהיית מצפה מדוכן רחוב

אך חלק מאפשרויות ההמבורגר פשוט גדולות מכדי להכין כפול עם כמה תוספות. ההמבורגר, ההמבורגר של פופה,. זה לא גדול מדי ועסקה טובה עבור המבורגר עם כמות נכונה של בשר.

התפריט הנוכחי ומידע התמחור עשוי להיות שונה מההמבורגר של מרי, אז שים לב שהם עשויים להשתנות בכל אחת מהמסעדות שלהם. מרי המדהימה האחרת רוצה לאחל לכולם בהצלחה ואם תופיע לארוחת ערב, בהצלחה!
למידע מורחב בתחום של דוכן המבורגר לאירועי חברה מומלץ לגלוש לאתר yami.co.il

התכונן לאוכל, משקאות ובידור נהדרים המוגשים עם פריטי תפריט מלאים, כך שתוכל למלא את עצמך ואת זמנך בדברים שלך.

 

ראשית

רוק מהתמונות שפורסמו ברשתות החברתיות על המבורגר. על פי המסורת שבעל פה, הפסקת הצהריים נפתחה ו- IBP החלה בייצור ההמבורגר הראשון בסנט לואיס, שם הוכן הבשר הסופי, כולל ההמבורגר. הווילי בורגר, "הדוד צ'רלי הוא טבעת בייקון ובצל עם 3 רצועות עם רוטב גבינה וגבינה, מוגשת על פשטידת טחון קלויה עם תוספת של חסה, עגבניות, בצל, מלפפונים ומלפפון חמוץ.