מאמרים

איך מכינים בצק לפיצה מתכון

שלום לך. היום אני רוצה לשתף אתכם ולהסביר לכם בפירוט במה מדובר על הכנת בצק פיצה, וגם מדוע אני רוצה להכין את בצק הפיצה. זה משהו שהוא מאוד מרגש וכדי שתלמד אותו, אתה יודע. אז אני מקווה שתיהנו מזה. היום נסביר לכם כיצד להכין בצק פיצה.

אז, בצק פיצה, יהיה לנו מרכיבים בסיסיים. המרכיב הראשון הוא קמח. אתה צריך לקבל שקית קמח, וגם נזדקק למלח, סוכר, קצת אבקת אפייה או מחמצת וגם קצת שמרים. אז יש מים מסוימים, או אפילו רק המים הפשוטים יעבדו. ואז, הבאה היא גבינה.

איך להכין בצק פיצה

אני מניח שיש לך גבינה בצורת חלב או אולי גבינה מהחנות. הכל תלוי בך, אבל למשל, אנחנו רוצים ליצור רוטב עגבניות ובגלל זה אנחנו רוצים את הגבינה. אצלנו זה מסתדר. אבל אז אני אתן לך אופציה של מעט בזיליקום מיובש גם כן, או שאולי אחד מאלה שאוהבים לתבל את הפיצה שלך או אפילו קצת גבינת פרמזן זה כמובן משהו שנעשה גם כן. מה שאתה מעדיף שיהיה לך, אז. אבל אז אני גם הולך להראות לך איך להכין בצק פיצה, כך נכין את המתכון היום.
בכדי לבדוק עוד פרטים מורחבים על איך מכינים בצק לפיצה מתכון נא לבקר ב- sambagels.co.il

נתחיל מההתחלה. אם אתה רוצה, אתה יכול לעשות הרבה דברים, למשל, אתה יכול לעשות את כל זה מאפס, זה אחד מאותם דברים שהייתי שמח להגיד לך "אבל, אבל זה לא עבור הרבה אנשים. כי אנשים אומרים: למה אתה מתכוון? כל הדברים האלה? אוי. אבל, לפעמים אתה יכול לעשות קצת וריאציה של זה וזה, ובעצם אולי קצת מתכון, אולי מתכון משלך.

למשל, אני אוהב את בצק הפיצה הזה. זה בערך שזה שהם משתמשים בקמח בלבד, כך שבעצם משתמשים רק בקמח ומעט שמרים ואולי קצת מים, רק קצת. אז, דבר כזה אתה יכול לעשות כאשר אתה מנוסה יותר בלחם או רק וריאציה קטנה של המתכון, אבל זה משהו שמאוד מרגש אותך ללמוד איך להכין.

אז, זה נהדר. אז, זה דבר טוב ומהנה מאוד. אז נתחיל מההתחלה. לכן, המרכיב הראשון שהייתי רוצה להתחיל איתו הוא קמח. הייתי רוצה לפתוח את שקית הקמח מהחנות ולראות מה יש בפנים ומה שהייתי רוצה לקבל זה קמח ללחם. כי כפי שציינתי בעבר אנו הולכים להשתמש בקמח רגיל להיום ואני לא יכול לחכות להתחיל עם הדבר הזה. אז כן, הקמח ללחם.

בואו נסתכל גם על המרכיבים הבאים. אני חושב שהדבר הבא שאני גם הולך לעשות הוא מלח. אז המלח, כמה שאני אוהב את הדבר הזה גם כן. אני חושב שבחיים, המלח או אולי לא המלח, אבל זה משהו שאני משתמש בו הרבה. אני פשוט אוהב את סוג המלח הטבעי שיוצא מהים, או אולי אם אתה יכול לקבל מלח אפילו משהו אבל כפי שאתה משתמש בו לפיצה.

אני משתמש גם במלח ים. אז אולי נשאיר את זה, ובדיוק שם אני משתמש בזה, אני משתמש במלח ים לפיצה שלי וגם על הפיצה. אז אנחנו הולכים אולי לדברים הבאים. יהיה לנו סוכר. אני רוצה להראות לכם את זה ביפה